30 Eylül 2012 Pazar

İSVİÇRE NOTLARIM..

Merhaba, Ramazan bayramı tatili için kuzenlerimin yanına gittiğimden bahsetmiştim. Sıra geldi bu gezinin detaylarını sizlerle paylaşmaya. İlk olarak gezimizin ilk ayağı olan İsviçre'nin Locarno bölgesinden başlayayım:)) 
Locarno İsviçre Kantonu Ticino'daki Maggiore Gölü'nün (Lago Maggiore) kuzey ucunda Ascona yakınında bulunan bir İsviçre şehridir.
Bizim  çocukluğumuz da Heidi diye bir çizgi film vardı. Heidi İsviçre'nin  Alp dağlarında dedesiyle yaşardı.. Alp dağlarını  ilk o zaman duymuştum.. O zamanlar hep Heidi ye özenirdim. Yemyeşil çayırlarda, dağlarda koşup oynardı. Yıllar sonra o dağları kendi gözümle görüp havasını soludum.. Kendimi Heidi gibi hissetmedim desem yalan olur:))


              Ben bölgeyi bizim Doğu Karadeniz'e benzettim.. Tabi onlar bizim gibi tabiatın dokusuyla    oynamamışlar.. Mümkün olduğu kadar orijinal haliyle saklamışlar..



                                                            Locarno 'dan genel bir görünüş.. Maggiore Gölü

                                                            Locarno 'dan başka  bir görünüş.. Maggiore Gölü
                                                 Yemek yediğimiz restoran. İşletmecisi Türk vatandaşı...
                                                             Ben peynirli ıspanaklı tortellini yedim tadı fena değildi

                                                         Çikolatalı suflesi muhteşemdi...

Devamı var....
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Bir çok ülke gezdim ama İsviçre'ye gitmek kısmet olmadı.İsviçre denince aklıma Heidi,Alpler,çikolata,saat,kayak geliyor.Bir de hayatın çok çok pahalı olduğunu biliyorum.İyi yapmışsınız,gitmişsiniz,görmüşsünüz.Ayaklarınıza ve fotoğraflar için ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Canım ne kadar güzel yerleri gezmişsin,her taraf yemyeşil fotoğraflara bakınca bile insanın içi açılıyor.Heidi'yi çok severdim ben de,bizim çocukluğumuzun en güzel çizgi filmlerinden.
    Mutlu haftalar olsun inşallah,öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...